14 Nisan 2008

kenar süsleri

Geçen günlerde 8-10 tane kaset çektirmiştik bırkla beşiktaşlara gidip. kasetler 10-20 yaşlarında hepsi çoçukluğuma denk geliyo. Onları bu gun izledim, neşeyle doldum. Hakkında anlatılcak bişi yok ama kaybolan kasetleri ararken babamın askerdeki hatıra defterini bulduk. tam bir sanat eseri. ınsanlar ne gusel mektup yazıolarmış kenar süsleri harflere süsler fıln.  yok ya başlığa aldanmamak gerek. Başka bişi dicektim..

            ~Mani~
mini mini kediler
miyav miyav dediler
daha yazıcaktım ama
kalemimi yediler
          30aralık1986

Lan ne pis bi maniymiş arkadaş. anayasanın ilk 3 maddesi gibi ne deiştirebılıosun ne teklif edebiliyosun, madde çıkıp gelince sadece bakabılıosun.
Hane desen ki ‘nerde benim yazım?!’ gibi bi çıkışsan ‘görmuyon mu kalemi kediler yedi’ dicek.. donup kedilere de kızamazsın ki minik minikler.. miyavlıolar da. off napcam bılmıorum. bana yazı gerek.

14 yorum var

  • bu da hatıra 15nisan2008, 30 yıl sonra antika olcak. viagra unlike bişey bişey

  • amanin!
    yirim ben o kedileri yirim.

  • kenar süsü yok muuuu???

  • pff tamam al hadi.
    kenar süsü

  • hiç işime yaramadı.

  • çak iğrenç hiç bir şey yok bu sitede yani

  • çak iğrenç hiç bir şey yok bu sitede yani
    hayır yapmadım şifrem başak berfin alkan seninji

  • bu sitede ne var yohu neeeeeeeeee be ben çok seksiyim sen nedin

    haaaaaaaaaaaaaaaaa

  • ben çççççççççççççççççooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkk seksiyim memlerim çok büyük

  • bu sitede ne var yohu neeeeeeeeee be ben çok seksiyim sen nedin

    haaaaaaaaaaaaaaaaa
    benim memelerim de çok seksi seninki dombili

  • benim memlerim çok seks götüm de kıl yok he bem çok seksiyim unutma adım berfin başak unutma seksiler defterine

  • sınavdan 100 aldım çak çalışkanım hemde çok seksiyim

  • b ile hayvan adı söylüyorum: başak.
    berfin de olabilir.

  • balık, babun, bihter

Yorum yazabilirsiniz

NEDİR?

Beş süper kişinin tuttuğu bir web günlüğüyle karşı karşıyasınız. Gerekli şeyler de yazabiliriz gereksiz şeyler de. İster okuyun ister okumayın, keyfiniz bilir. Biz yine de yazacağız.

Son Yorumlar

  • melüt: tek derdin o neskayfe olsun dostum ……..
  • filiz: hey gidi zırvala hey…
  • yılmaz: ulan kıc kafalılar günah lan böyle konuşmak m.a.l mısınız siz diyoki haşa allah yok sen kimsin lan allah...
  • madDAM: Nescafe’yle ilgili aynı yerdeyim; ne kahve oranını bilirim ne de nasıl sevdiğimi. Bazen sütlüsü güzel...
  • iuj: sevgilime ve kahveye ihtiyacım var. hadi yarın olsun.
  • Jungee: Ne pis bir günmüş o. Benim askerliğim bitti de bazı yazılara baktım, bu zırvala beni üzüyor. Ne kadar hızlı...
  • Jungee: çok yaşlanmışım…
  • fallen: oha! askerden dönmüş bi sürü şeyler yazılmış. o kadar uzun zamandır yazmamışsınız ki ben geçen gün...
  • Burak: Neden bu yazıyı paylaşabilmem için bir paylaş butonu yok?
  • MaXCoDeR: Rurkce arıyorsak zor, ama İngilizce olabilir belki.